miercuri, 15 aprilie 2009

Password Hack

Navigand pe forumuri din SUA am gasit o metoda de recuperare a parolei de messenger. Insa este putin "ilegala". De ce? Pentru ca merge sa o folositi in scopul de a afla parola unui ID care nu v-a apartinut niciodata. Metoda a fost prezentata de David Katz - un fost angajat la Yahoo!M, in prezent conducand site-ul SportsFanLive.com. Pe scurt, el are inca acces la serverul Yahoo printr-o serie de conturi de tip robot facute pe cand era inca la Yahoo si care returneaza prin e-mail parola ceruta. Totul este sa respecti urmatorii pasi:
@===================================================================@
||

||.... Pasul1: Intra pe http://www.yahoo.com si da Sign In
||.... Pasul2: Dă click pe Mail si apoi pe New E-mail ca sa compui un e-mail.
||.... Pasul3: La To (destinatar) scrii: pw.recover_wp@yahoo.com

||.... Pasul4: La Subject scrii: %%Pass##Recover%%
||.... Pasul5: În interiorul mail-ului scrii: %%id_1##pw.recover##id_2##parola%%.
||....Apasă Send pentru a expedia mail-ul robotului Yahoo.
||
@===================================================================@


Trebuie sa înlocuieşti id_1 cu id-ul căruia vrei să îi afli parola, id_2 înlocuieşti cu id-ul tău şi parola o înlocuieşti cu parola ta. Datele sunt folosite doar pentru autentificare şi nu sunt stocate nicăieri.
Nu scrie colorat - eu am folosit culori pentru a vă exemplifica metoda.
Trebuie să respecţi cu stricteţe ce am scris mai sus şi vei primi parola cerută în maxim 24 de ore.
Nu e vina mea dacă persoana respectivă îţi dă seama că tu i-ai furat parola. Eu am scris acest articol pentru a-i ajuta pe cei care şi-au pierdut parola; dacă voi folosiţi metoda cu scopul de a fura parola cuiva, o faceţi pe propria răspundere.

8 comentarii:

  1. daca vrei intra si la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. glumesti?
    ma pui sa-mi trimit parola cuiva care are cont yahoo...
    E cea mai veche metoda de a sparge parole!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat sa-ti trimit un mail dar nu am gasit adresa ta pe blog.Te invit sa-ti iei pozitia de autor in blogul meu. http://99bloguri.blogspot.com/

    99bloguri este un instrument gratuit de publicare a blog-urilor de la Google pentru împartasirea cu usurinta a gândurile cu lumea. 99bloguri face posibil postarea de articole, comentarii, fotografii. clipuri video, pareri personale, comentarii

    RăspundețiȘtergere
  4. Want more time with parents and children with family? Can operate as long as the trivial time
    Welcome to learn a simple understanding of free market
    http://sn.im/vemma_usa

    I wish you your heart happy! ~

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare blogul.eu te-am adaugat la prieteni.daca vrei si tu sa ma adaugi la prieteni chiar ar fi o mare placere pt mine.succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    O primavara frumoasa iti doresc!
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere