miercuri, 15 aprilie 2009

Password Hack

Navigand pe forumuri din SUA am gasit o metoda de recuperare a parolei de messenger. Insa este putin "ilegala". De ce? Pentru ca merge sa o folositi in scopul de a afla parola unui ID care nu v-a apartinut niciodata. Metoda a fost prezentata de David Katz - un fost angajat la Yahoo!M, in prezent conducand site-ul SportsFanLive.com. Pe scurt, el are inca acces la serverul Yahoo printr-o serie de conturi de tip robot facute pe cand era inca la Yahoo si care returneaza prin e-mail parola ceruta. Totul este sa respecti urmatorii pasi:
@===================================================================@
||

||.... Pasul1: Intra pe http://www.yahoo.com si da Sign In
||.... Pasul2: Dă click pe Mail si apoi pe New E-mail ca sa compui un e-mail.
||.... Pasul3: La To (destinatar) scrii: pw.recover_wp@yahoo.com

||.... Pasul4: La Subject scrii: %%Pass##Recover%%
||.... Pasul5: În interiorul mail-ului scrii: %%id_1##pw.recover##id_2##parola%%.
||....Apasă Send pentru a expedia mail-ul robotului Yahoo.
||
@===================================================================@


Trebuie sa înlocuieşti id_1 cu id-ul căruia vrei să îi afli parola, id_2 înlocuieşti cu id-ul tău şi parola o înlocuieşti cu parola ta. Datele sunt folosite doar pentru autentificare şi nu sunt stocate nicăieri.
Nu scrie colorat - eu am folosit culori pentru a vă exemplifica metoda.
Trebuie să respecţi cu stricteţe ce am scris mai sus şi vei primi parola cerută în maxim 24 de ore.
Nu e vina mea dacă persoana respectivă îţi dă seama că tu i-ai furat parola. Eu am scris acest articol pentru a-i ajuta pe cei care şi-au pierdut parola; dacă voi folosiţi metoda cu scopul de a fura parola cuiva, o faceţi pe propria răspundere.

6 comentarii: